Klantenservice

Klantenservice

 

 

Advies en hulp bij kiezen
Kiezen kan moelijk zijn, zeker als je iets wil kopen waar je minder van afweet. Maar laat dat nu net hetgene zijn waar De Boomdokter in uitblinkt. Wij willen namelijk niets liever dat je de juiste keuze maakt, ook als dat betekent dat er minder verkocht wordt aan jou. De juiste keuze maken is heel erg belangrijk. Als je het even niet weet, contacteer ons gerust.
Hoe wijzig ik mijn gegevens?
Ga naar "mijn account", of klik rechts bovenaan op "mijn account". Door eerst in te loggen kan je jouw gegevens aanpassen. Heb je nog geen account? Dan kan je op diezelfde pagina een account aanmaken.
Wat is de status van mijn bestelling?
Op het ogenblik dat jouw zending overgedragen wordt naar de pakjesdienst ontvang je automatisch een track & trace code. Deze code wordt steeds met een link verzonden het mailadres dat je gebruikte bij je bestelling. Klik deze link aan om de status van je bestelling te kennen. Vind je geen concrete gevens? Dan is jouw pakket mogelijk (tijdelijk) verloren gegaan. Dan neem je beter even contact op met ons op nummer +32 51 35 00 10.
Wil je een aankoop retourneren of inruilen?
Ga dan naar de pagina "retourneren of ruilen" en volg de instructies om je aankoop terug te sturen. Denk er ook aan dat niet alle producten in aanmerking komen om te retourneren. De uitzonderingen op de regel vind je terug op dezelfde pagina.
Hoe kan ik betalen? Zowel online als in de winkel
Het antwoord op deze vraag wordt uitgebreid uitgelegd op de volgende pagina: "Betalingen", even doorklikken dus :-).
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Het antwoord op deze vraag wordt uitgebreid uitgelegd op de volgende pagina: "Bestellingen", even doorklikken dus :-).
Hoe zit het met garantie en reparaties?
Het antwoord op deze vraag wordt uitgebreid uitgelegd op de volgende pagina: "Garanties en reparaties", even doorklikken dus :-).